Tjejfest

Enligt planeringen skulle jag också ha hamnat på Scandic i fredags, men vi kom aldrig så långt...
Var bjuden på jättetrevlig tjejfest tillsammans med 19 andra!!!! Jag kände väl sisådär 5-6 stycken sedan tidigare. Övriga var helt nya bekantskaper. För att lära känna varann så skulle vi presentera oss och presentationerna hade en tendens att bli längre och längre samtidigt som vinflaskorna blev tommare och tommare. Helt plötsligt kom jag på att nämen, nu måste vi nog fara på Scandic och då visade det sig att klockan var 00.45!!! Jag trodde min klocka gick fel, men alla klockor visade på samma tid.... Herregud, kvällen bara rusade iväg. Så Scandic och Ständut Blakk var bara att glömma. Kanske lika bra det, det verkar inte ha varit någon brist på kvinnor på Scandic, av bilden att döma =))

Tänk ändå vad det är trevligt med tjejfester. Visst är det snart dags för oss att ha en igen?

Kramisar Anki


Kommentarer
Postat av: A-K

Efter gårdagens halvfiasko till företagsfest röstar jag på en tjejfest!

2009-03-15 @ 20:29:41
Postat av: Anneli

Egentligen blev jag nykterist i lördags men nu är jag på G igen! Tjejfest kul! Jag är också med!

2009-03-16 @ 09:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0