Allmänt strunt

Jag undrar i vilken värld jag lever??
Carina, ditt kort från i somras, var ni till Grekland med båtarna? Jag kommer inte ihåg att solen lyste...
AK´s Tv-program, gud det var det tokigaste jag hört!! Missade det också liksom sommarsolen!
Åh Anki vi längtar att få se dina underbara 67 m2!  Så modernt med compact living och med dina inredningsideér så kommer det att bli kanon! Kanske slutar med att någon son tar över lägenheten.........
Ullis, världens bästa mormor, mamma, vän och partypingla!!! Krutov är bra!
Saknar Monicas inlägg men fick ju träffa dig på ICA:)
Carina den yngre - du fattas oss!
I min j..la värld ser det ut så här: Bilen står där den står, Skadat ett par revben och kan inte cykla så bra längre och pga revbenen så kan jag knappt torka av bordet än mindre städa....vilket är tur för dammsugaren gick sönder, har t om tackat nej till fest på fredag!!! Badat med Wilma idag - som en säl var jag! Några armtag var inte att tänka på, tack o lov så har den lilla tösen väldigt lätt för sig att hitta kamrater så jag kunde "säla" mig upp på en stol och titta på! På lördag ska hon sova hos sin pappa för första gången......är det någon som har några sömntabletter eller andra droger till mig denna kväll och natt???!!
Nu ska jag strax bunta upp med kuddarna i soffan och titta på Greys....fast jag har redan sett alla avsnitt...men och!
Kram på er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0