Tidningsgroda

Visst är det läbbigt att bli intervjuad! Idag har jag haft Norran på besök. Jag ska vara deras tisdagsprofil.... Jag förstår precis vad ni tänker, jag har minsann tänkt det själv också. Hur i hela friden kan dom välja mig som profil? Och jag försökte minsann säga det till dom också, att jag varken är intressant eller att det inte finns något allmänintresse att läsa om mig. Men dom ansåg att eftersom jag är med och påverkar bilden av landstinget, så bör befolkningen också få veta det..... Tjaa, så blev man helt plötsligt en very important person!!! Och av någon märklig anledning så lät jag dom komma och intervjua mig, och ännu värre - ta kort! Alla som känner mig vet att jag inte tillhör det fotogeniska släktet, eller så ser jag helt enkelt ut precis som jag gör på kort fast jag själv vill tro något annat.... Kan det kallas förträngning eller missvisande självbild? Nåväl, på tisdag går jag under jorden och undanbeder mig härmed alla kommentarer! Och by-the-way så berättade jag om bloggen och lämnade ut adressen....


Ikväll åker vi till Stockholm och båtmässan. Jag säger så för jag tycker att det låter bra. Att det sedan bara är några i gänget som åker ut på mässan brukar jag utelämna. Vi andra shoppar, men man vill ju inte ge någon bild av att vara ytlig! Rapport kommer senare om vad som inhandlades.


Nu ska jag packa och som vanligt kommer det att bli en utmaning att rymma allt. Det kanske får bli den stora resväskan, men då kommer jag att bli häcklad av dom andra som bara har pyttesmå väskor förutom Åsa som också brukar behöva mycket utrymme. Fast den lilla väskan är snyggare.... Kan det kallas I-landsproblem?


Ha en skön helg tjejer.


Kram Anki


ps! Jag bara skojade om att jag lämnat ut bloggadressen....=))


Kommentarer
Postat av: A-K

Båtmässan!!?? Efter tv-programmet så ser jag på världen med andra ögon. Jag tycker nog ni ska följa med karlarna ut på mässan jag.

2009-03-05 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0