Deppig..

Här har det inte hänt så mycket, dagarna flyger iväg... Idag har jag varit till en massör och masserat ryggen det var jätte skönt. Sen tänke jag att jag skulle gå på stan en sväng och kolla in lite sommarkläder. Sagt och gjort så tog jag en massa kläder med mej in i provhytten. Inte ett jävla plagg satt bra fettet bara väller ut eller så trycks mina förbannade bröst ihop, så nu är jag jävligt deppad och sur. Nu får jag väl sluta äta eller inse att jag bara är så här jävla fet...Nä fy fan för sommaren, när man ska klä sej i bikini kommer det bara att bli värre. Men man får väl bara inse fakta och le å vara glad att solen skiner och man är frisk och alla runt omkring mej också är friska.

Kram Ullis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0