Duktig eller...

I veckan har jag varit duktig... Jag har bakat långpannebröd, skjutsat morsan till VC för provtagning.Jag och Emma var till Balderskolan och hälsat på. Bakat bullar med Ida 2 liter hann vi knåda ihop.

Fredag em. var jag ute och räfsade löv, igår var jag och Roger ute hela jävla dan och kapade träd och buskar på baksidan av tomten. Fy fan vilket jävla jobb... jag borde skaffa mej en trägårdsmästare...Eller kanske en lägenhet då slipper man ju allt sånt men å andra sidan är det ju rätt trevligt på sommaren att vara ute på tomten.

Idag har vi varit till Carina å Bosse och fortsatt planeringen iför Båtfors(Anki å Jerry var också där). Nu ska vi dra iväg till Skogfors Fredde har fyllt år, så nu ska vi dit och käka tårta.


Kram Ullis









Kommentarer
Postat av: anette

Hej Ulrika

Nu sitter Poromas (hette han så?) tfnnr. på vårt kylskåp...Sara är ju sugen...o varför inte! Just nu lutar det åt ett Peacemärke o det känns helt ok. Är han duktigt? Var håller han till?

Anette

2009-05-23 @ 20:16:08
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0