Fortfarande arg...

Jag tycker att vi startar en ny blogg, Anneli, och den ska heta "Hata tjuvar". Där kan vi låta andra tipsa om vem som har tagit olika grejer och så nitar vi fast dom riktigt ordentligt. Jag är fullt medveten om att det är olagligt med lynchning, men jag känner mig inte alls obekväm med tanken. Ett litet straff kan jag t o m tänka mig ta, bara jag får ge igen riktigt ordentligt. Öga för öga.....

Ett litet ljus i mörkret är i alla fall att vi sålde fjolårs-jackan på tradera för 686:-. Så dom slantarna får vi nu använda till att köpa en ny jacka till Jesper (istället för jackjäveln som blev stulen)!

Packningen fortsätter här hemma. I början på nästa vecka flyttar vi ut till Kroksjön och bohaget magasineras i en container. Jag känner mig lite orolig över vad som funnits i denna container tidigare, det kan ju t o m vara surströmmingsburkar. Surströmming är gott, men hur kul är det med möbler som luktar suring?

Det blir bra med junta imorgon, då får vi beklaga oss ytterligare över tjuvaktiga människor.


/Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0