Fotosession med mygg

Jisses vad veckorna går! Nu skulle man vilja vrida ner  farten lite så man hinner njuta av att sommaren kryper närmare.

Blev påmind om den analkande sommaren igår kväll då jag tog hästarna och gick ut på lägdan så de fick smaka på de första gröna stråna. Myggorna attackerade pållarna på samtliga kroppsdelar. Mig lät de dock vara ifred, men det är nog bara en tidsfråga, jag brukar bli hårt ansatt av de små kräken. Jag fick också beök av fotograf Helena och fyra fotoointresserade ungdomar som ville ha lite rekvisita i form av hästar, hö m m. Kul hade vi allihopa! Ni kan hålla utkik här http://healina.blogg.se/ efter de blivande supermodellerna om ni vill.


Ni har väl inte glömt att det är junta hos mig på tisdag nästa vecka?

Blev så otroligt sugen på suring häromdagen, men he lönsch ju int föreslå dom här hemma.

Skulle det vara en idé att vi äter det på juntan? Kommer inte ihåg om det är någon som inte är så förtjust i det. Skicka en kommentar och var inte rädda att säga om ni inte tycker om det, då ordnar jag nåt annat


Kram/A-K


Sugna?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Strålande idé! Det vore mumsigt!

2009-05-14 @ 16:01:16
Postat av: Ulrika

Helt perfa:)

2009-05-14 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0