Sommarvärme

Denna vecka har varit ganska lik de vanliga. Förutom att det varit valborgs, som vi firade med Maud å Stefan ,som alltid. Jag var ledig så på fm klippte å färgade håret sen på stan köpte ett par skor.

Fredag låg jag ute å solade när Ida ringer och berättar att Liam är dålig, kräks och är jätte slö. Tror att han fått hjärnskakning, så de ska åka upp på lassa (ramlat dagen före,är i mjödvattnet ). Så de ska svänga förbi här med Tilde. Efter en tag ringer Peter och säger att jag måste möta dem på akuten för Liam blivit sämre. Nu får man panik... åke till akuten står där och väntar och undrar var de är, ringer Peter igen och säger att ambulansen har mött upp och åkt in med Ida och Liam (han hade tuppat av flera ggr.) Då slår mitt hjärta ännu snabbare, så hör jag amulansen komma. Jag går in för att jag klarar inte av att vänta ute, så jag får komma in och träffa dem (tur var väl det ). Liam har ju astma så att det var den som spökade han hade för dålig syresättning i blodet. Fick medicin efter en timme var han allert igen, skönt...

Tilde fick sova över här så att Liam skulle få sova ut... Men det fick inte jag och Roger hon vaknade kl 05:00 pigg och glad, tur var väl det . Lördag före lunch hämtade vi ut ny medicin till Liam, åkte till Mjödvattnet grillde korv. Sen vid 2 tiden åke vi hem var ju tvungen att böra göra mej klar inför den stundande klassfesten.

Jag, Carina, Bettan och A-K träffades hos Anki vid 16 snåret sen gick vi till Karl Viktor, För att träffa de övriga klasskamraterna. Det fanns ju vissa som man inte kände igen, men va fan man har ju inte setts på sådär 20-25 år.
Hade jättte trevligt på festen men var lite besviken att vi inte var fler.Men fan så dyrt det är att köpa öl mm. på krogen tur att man inte är ute så ofta,men hur fan har ungdomarna råd att vara ute varje helg ibland båda dagarna.Sen kom det ju en massa 20 årinar dit träffade bla Hanna och min egen son. Så när en kille i 20 årsåldern försöte stöta på mej, tyckte jag att det var daxs att åka hem. Carina fick man ju rädda från nåt jävla äcket och låtsas att man var leb. han blev sur som fan men det var ju skit kul.

Kram Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0