Tattoo...

Jag hade ledigt i Måndags, gjorde inte så mycket. Följde Emma till frissan sen kom Ida, Peter, Liam och Tilde hit vi åt plättar till middag tur att Ida hjälpte till att steka. På Tisdag efter jobbet var jag till Poromaa och tatuerade mej !! Det blev en tatuering i svanken. På kvällen var jag och Ida på Tuppervare party hos "Ingis". Onsdag vete fan vad jag gjorde... den dagen var väl som nästan alla vardagar, städ tvätt mm. På torsdag var jag till morsan pga dåligt samvete, har inte varit dit på länge. Fredag jobbade jag kväll sluta vid 17:30, så det blev pizza till middag, sen blev jag ensam kvar hemma Emma ut med kompisar och Roger stack iväg på Scandic (midnight soulband spelade). Idag har Emma åkt till Umeå med sina kompisar och shoppat och har precis kommit hem. Ida`s familj är här och vi har just avslutat middagen (jättepirog).
Kram Ullis








Kommentarer
Postat av: Anneli

Visst kommer det en bild på tatueringen:)?

2009-05-09 @ 22:00:25
Postat av: A-K

Funderar också på att tatuera mig. Men då endast av coolingarna i Miami Ink, och då blir det hela ryggen så det tar lång tid ;) Nån som hakar på?

2009-05-12 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0