Skrivtorka

Jag vet fortfarande inte var veckorna tar vägen, jag hinner iaf inte ett skit. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om för här har det inte hänt något nytt. Jo förresten Roger har varit hemma från jobbet sen i Torsdags, ont i kroppen och dålig i magen och att det känns som en ångvält kört över honom. Svininfluensa eller ej ... Igår hade Emma innebandymatch och fick ett slag i tinningen blev yr och svimfärdig. Så vi åkte upp på akuten för att kolla henne. En lättare hjärnskakning och det trevligaste av allt så trodde läkaren att jag var hennes stora syster!...att jag fortfarande ser så ung ut...det känns ju jättekul. Kram Ullis


Tissel och Tassel : Lilla Åke (Carina:S pappa)har visst åkt dit för fortkörning. Hur nu detta är möjligt.. men han blev iaf fotograferad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0