Sömnlös i Ursviken

Klockan är 04:23 och jag har varit vaken i 2,5 timme, jag kan bara inte sova... Vet ej vaför, men det kan bero på ont i ryggen. Mycket slit på jobbet denna vecka. Jag och Åsa har även bakat anisringar enligt våran tadition, vi börjar vara rätt rutinerade tycker vi iaf. Åsa hade satt degen på jäsning när jag kom från jobbet så efter ca 2,5 timme hade vi gjort ca 180 ringar.

Förra helgen var det fest på Taste med massor av Postisar, Anneli var också där... undra varför(Krutov spelade) Jag hade iaf skitkul.

Imorgon åker jag, Roger, Ida och Peter till Lule och julhandlar. Så halv 9 skall jag vara redo, tur att jag inte ska köra, det får Roger sköta om. På kvällen ska vi till Ida och käka middag så att jag har nu gjort den goda efterrätten som Monica bjöd på. Hoppas den blir lika god. Nu ska jag försöka gå och sova. Sov Gott och Kram Ullis

Kommentarer
Postat av: Anneli

Din skvallerbytta:)

Du måste sköta om dig Ullis, sova är den stor del av hälsan!!!!Kram

2009-11-28 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0