är dej jag eller????

hejsan tjena jag fick ett sms av Anneli där hon frågade om jag visste vem och var  nästa junta skulle ske då kom jag att tänka på att det kanske var jag som skulle ha den? I alla fall så kan jag ta den funkar måndag den 26:e oktober (alltså nästa måndag) för er?
I dag har jag varit til vetrinären med Zelda hon har livmoderinflammation och har fått antibiotika och nu överväger vi om vi måste operera bort livmodern på henne, det började i lördags då hon blödde som ett såll där bak så på söndag var vi akut med henne till vetrinären vi fick en ny tid idag för ultraljudundersökning och det visade sig att livmodern ar förstorad.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det låter ju inte så bra hoppas hon kryar på sej.

Måndag funkar bra för mej/Ullis

2009-10-19 @ 17:03:19
Postat av: a-k

Men vilken himla otur, nu kan ni ju inte ha en massa valpkullar ;) Måndag funkar.

2009-10-19 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0