Snart jul...

Veckorna bara rinner iväg och inte hinner jag ett skit. Jag har funderat en heldel hur i hela friden hann man med allt förut, jag menar när man hade barnen små. Nu hinner jag ingenting fast jag och Roger är så gott som själva. Emma är föstås hemma ibland och lever rövare, annars vet jag inte vart tiden tar vägen...man kanske har blivit latare med åren eller... Nu ska jag iaf ut och gå, vi har steg tävling på jobbet så jag måste ju ligga på topp (tävlingsmänniska som man är). I helgen är det ju Halloween som vi ska ha på folkan. Jag har överlåtit lekarna till Emma och Sandra så vi få väl se vad de hittat på för jäkelskap. Kram till er alla Ullis




      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0