Efter 30år.....

Jo vi gifte oss på våran 30-årsdag.Med Carina och Bosse som vittnen de hade varit gifta i 20 år! den 22 dec. Ingen annan visste om det inte ens våra barn. Hade hyrt hotellrum på Malmia,när vi kom dit var Carina och Bosse redan där. Vi  chekade in, blev lite förvånad att vi inte hade rummen på samma våning eftersom jag bokat rummen samtidigt men okej. När vi kom till våran våning fanns det inte något rum med det nummer vi fått på våran nyckel? Det enda rum som fanns där längst i var Carl Philip sviten så jag sa att vi måste ju kontaka pesonalen men Carina och Bosse tyckte att jag skulle sätta nyckel i låset och mycket riktigt dörren gick upp. Å vilken svit jätte fin och lägenhet... Nu förstod jag det var Carina & Bosse som bytt upp oss till sviten, även handlat en stor korg med frukt, kex , ost mm samt fyllt kylen med öl och cider även en vas med blommor. Helt underbart....hur ska vi någonsin kunna återgälda detta...Kl 17:00 var vigseln på stadshuset det tog väl ca 5min. Sen bar det av till Hotellet där vi badade badtunna på taket och hade det jättemysigt. Vidare gick vi och åt en god middag sen till Hotellet igen för att mysai den fina sviten. Tack än en gång till Carina & Bosse för en oförglömlig kväll.
Kram/Ullis
Bröllop

Sviten

Badtunnan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0