Nyårslöften

Jaha, då skriver vi ett nytt år igen. Och som vanligt så ska man ju avge löften om ett bättre liv. Och vi tog i ordentligt! I mitten av december var både jag och Jerry rörande överens om att vi skulle sluta snusa, banta och motionera mera under 2010. Dagen före nyårsafton så insåg vi att vi nog tagit oss vatten över huvudet. Att gå ner i vikt och sluta snusa är en helt omöjlig kombination. Och eftersom jag precis fått Haléns sommarkatalog och insett att det kommer en sommar (fan trot!) då man ska kränga på sig en bikini, så valde vi att skjuta nikotinfriheten på obestämd framtid. Så nu bantar vi... och är kroniskt hungriga och sugna på godis. Alla julens chokladaskar hånler åt mig och godispåsen jag köpte till nyårsafton ligger och bara väntar på att jag ska hugga in! Usla förutsättningar med andra ord, men tack gode gud för Halénskatalogen. Den ligger där som en obehaglig påminnelse om att jag inte kan gömma mig i stora tunikor hela året. 

Gott nytt år tjejer!

Kram Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0